Článek Jak vznikl symbol hnutí pro-life?

Vložit nový komentář (moderovaná diskuze)

Přihlášení
jméno:heslo:ze serveru:
vaše jméno:
vaše www: http://*
opište kód:

Pozn.: označená pole nejsou povinná. Odkaz na www bude zobrazen pod Vašim komentářem, pokud se jedná o odkaz na blog.

Moderované komentáře k článku: Jak vznikl symbol hnutí pro-life?

17. 11. 2010 - 23:37

leňaca: Chcípníííííííí!!!!

---
lenacia.blog.cz

17. 11. 2010 - 23:43

pro-zivot: Děkuji za oduševnělý a podnětný příspěvek a názornou ukázku toho, jak vypadá "argumentace" takového průměrného zastánce zabíjení nenarozených dětí

P.S.: Případné další "komentáře" tohoto typu budou nemilosrdně smazány - pardon, zcenzurovány

---
pro-zivot.pise.cz

19. 11. 2010 - 09:01

ignác pospíšil: Výborně. Článek i toto...

19. 11. 2010 - 18:51

pro-zivot: Díky!

---
pro-zivot.pise.cz

24. 11. 2010 - 07:56

rehek: Lenka Smetanová
16 let, nadšená fotografka
Povolání: Student
Narozeniny: 1. února 1994

Počítám, že toto můžeš psát jen díky tomu, že Tě nikdo před narozením nezabil, i když ses narodila v roce, kdy už běžěly potraty jak na běžícím pásu. Nemáš jediné právo nepřát život jiným. Vědí vůbec rodiče, jaké "aktivity" pášeš na internetu, když nadáváš lidem, které neznáš? Adresu mám opsanou. Velmi rád se jich zeptám.

24. 11. 2010 - 16:41

pro-zivot: Jo tak ona je to takováhle holčička! Tak v tom případě jí odpouštím, to je ještě dost velká šance, že dostane rozum

---
pro-zivot.pise.cz

24. 11. 2010 - 18:31

pro-zivot: Tak jsem jí taky napsala na blog. Jestli má alespoň trochu zdravého rozumu (a pudu sebezáchovy, protože ten sekec od rodičů nechci vidět ), tak už dá pokoj.

---
pro-zivot.pise.cz

24. 11. 2010 - 18:07

pro-zivot: Ahá, to jste Vy, TN Tak ještě jednou díky za pomoc!!!

---
pro-zivot.pise.cz

17. 11. 2010 - 23:49

pro-zivot: @leňaca - jak jsem řekla. Máte ban.

---
pro-zivot.pise.cz

19. 11. 2010 - 18:38

anita*: Velmi pekne dakujem vsetkym,ktori svoj cas venuju ochrane zivota nenarodenych deti.
Je to mimoriadne cenna,no aj velmi tazka praca.Navyse je to aj nebezpecna praca,lebo ochrancovia zivota su vystaveni nielen verbalnym,ale aj fyzickym utokom.
Vsetci PRO-LAJFERI mate nasu uctu!

19. 11. 2010 - 19:14

pro-zivot: Moc děkuju za povzbuzení, Anito! Vím, že Vy čtete a komentujete moje články pravidelně, a i za to Vám chci ještě jednou poděkovat. Moc zpětné vazby nemám, a když už, tak je to většinou taková nějaká "leňaca", proto mě těší, když vidím, že někdo moje články skutečně čte a přemýšlí nad nimi!

---
pro-zivot.pise.cz

21. 11. 2010 - 16:53

armin30: Pekný článok. Zas som sa naučil niečo nové

21. 11. 2010 - 20:07

pro-zivot: Díky, každého blogera potěší, že nepíše jen tak "do prázdna".

---
pro-zivot.pise.cz

22. 11. 2010 - 09:24

anita*: Obdivujem autora/autorku tychto prispevkov!
Tak presvedcivo dokaze objasnit to,co ini nedokazu siahodlhymi clankami.
Kto bymohol vyvratit,ze dieta pred narodenim nie je ludska bytost hodna ochrany v podobe zakona tak,ako chranime ine ludske bytosti?
Je zvlastne,ze aj mnohi z radov ochrancov prirody a zvierat nie su ochotni podporit snahu PRO-lajferov,aby bol ludsky zivot chraneny od pocatia.
na zaver sa chcem este raz podakovat autorovi /autorke tychto prispevkov,ze nezabudol na Slovakov,ale sa podelil s vysledkami svojej VYBORNEJ prace aj s nami.

23. 11. 2010 - 08:36

pro-zivot: To s těmi ochránci zvířat jste řekla naprosto přesně. Já sama mám zvířata ráda, myslím si, že by tresty za jejich týrání mohly klidně být ještě vyšší, ale je divné, abychom zvířata chránili víc než nevinné lidi. Docela dobrou úvahu na tohle téma napsala jedna zahraniční novinářka, jejíž článek jsem přeložila:

http://pro-zivot.pise.cz/10257-je-vam-lito-tyranych-zvirat-a-co-nenarozene-deti. html

A ještě jednou díky za uznání!

Eva

---
pro-zivot.pise.cz

22. 11. 2010 - 11:49

anita*: Citatelia Ta vybrali v sluzbe dennika SME,ktora sa vola "vybrali sme nove"na titulnu stranku.Drzis sa tam uz 2 dni.BLAHOZELAM!

23. 11. 2010 - 08:41

pro-zivot: Tajemství vysoké návštěvnosti v posledních dnech je tedy rozluštěno!

---
pro-zivot.pise.cz

23. 11. 2010 - 08:18

pro-zivot: Koukám, že Leňaca a Mia jsou zřejmě jedna a táž osoba Obě neustále střídají IP adresy, obě píší naprosto stejným stylem, včetně stejných slovních obratů (náhoda?) ani jedna z nich není schopna rozlišit mezi "nesouhlasit" a "napadat", o vulgarismech nemluvě, ani jedna není schopna držet se tématu článku, obě jsou schopné během půl hodiny naspamovat 10 "komentářů" plných vulgarit u 10 článků... a obě vyhrožují.

Víte, Mio/Leňaco, já už jsem si kvůli tomu, co dělám, vyslechla ledaco. A naživo je to o dost horší než od nějakého anonyma na blogu, i když příjemné překvapení po ránu to samozřejmě není. Jestli si myslíte, že mě tím umlčíte, tak neumlčíte. Jestli si myslíte, že se tím budu nějak trápit, přemílat si to celý den v hlavě, atd., tak se taky mýlíte. Prostě to smažu, pomyslím si něco o primitivech a tím to pro mě končí. Jak říkám, už jsem si vyslechla ledacos a jsem v tomhle směru dost otrlá.

Pročpak vám vadí, že jsem tu ten první "komentář" nechala? Pokud jste to nebyla vy, tak by vám to přece mělo být jedno, a pokud ano, alespoň měli ostatní také možnost pokochat se plody vašeho ducha

Ne, vážně. Předpokládala jste, že to samozřejmě smažu a pak se budu trápit nad tím, kdo mi to asi mohl napsat... ne, tak to vážně ne. Říkala jsem si, že namísto nudného apelování na zásady slušného chování by mohla pomoct ironie. Jenomže jak se říká: chytrému napověz, hloupého...

Stejně je to legrační. Když příspěvky tohoto typu smažu, pláčete, že je tady cenzura. Když tu tedy jeden z těch ještě-relativně-přijatelných na ukázku nechám, tak se vám to taky nelíbí

No nic. Myslela jsem, že by tu mohla být zajímavá diskuse k článku a místo toho tu řešíme, že se někdo neumí chovat.

Na tomhle blogu byly původně moderované komentáře a musím říct, že se vyplatily. Jako všechno však mají i své nevýhody - obtěžují slušné diskutující a znemožnují spontánní diskusi, proto jsem se je ani ne před dvěma měsíci rozhodla zrušit. A co se nestalo - každou chvíli mi schránka v administraci blogu přetéká vskutku miloučkými komentáříky Leňaci, Mii a spol. Neděláte svým kolegům potratářům pěknou vizitku.

Jako poslední věc bych vás chtěla přátelsky upozornit, že pokud se vaše útoky, které jsou vedeny na stále osobnější a osobnější rovině, budou stupňovat, může to být hodnoceno jako kyberšikana, a tu je podle českých zákonů možné trestně stíhat.

Já mám totiž dobrou vůli vyjít pokud možno s každým, i s někým, s kým velmi silně nesouhlasím, ale vím, kde jsou hranice.

Mějte se hezky. Eva

---
pro-zivot.pise.cz

24. 11. 2010 - 07:59

rehek: Střídat IP není u mobilního internetu problém

24. 11. 2010 - 16:50

pro-zivot: Já se ve věcech internetu zrovna moc nevyznám, ale myslím si, že když se někdo nemá za co stydět, nemá ani důvod si neustále měnit adresu - když někdo během jednoho týdne napíše z celkem 6 IP adres, je to divné.
Díky za pomoc!

---
pro-zivot.pise.cz

24. 11. 2010 - 17:20

pro-zivot: Dobrá, Mio/Leňaco/jak se vlastně ve skutečnosti jmenujete, vyhrála jste nade mnou v tom, že jste mě donutila k znovuzavedení moderovaných komentářů. Pokud si téměř každý den měníte IP adresu, není v mých silách zvládnout to jinak, pokud tady z toho nechci mít stoku á la novinky.cz - mám teď na mysli pověstnou "úroveň" tamní diskuse. Ke smazání blogu mě však svými výhrůžkami nedonutíte.

Tímto se omlouvám všem slušným diskutujícím a chci zdůraznit jednu věc - NEJDE o mazání názorů, se kterými nesouhlasím. Ráda budu diskutovat s každým, kdo napíše svůj názor slušně. Nemilosrdně však budou mazány "komentáře" obsahující vulgarismy, výhrůžky, osobní útoky a argumentaci "ad hominem", které v současnosti předvádí Mia/Leňaca a jejíž nejslušnější "komentář" si můžete přečíst jako první příspěvek v této diskusi.

Že to jde, dokazuje např. diskutující s nickem "Mapr", který, i když s obsahem blogu také nesouhlasí, dokáže psát slušně a k věci. Do diskuse s ním se můžete zapojit tady, ať na to nejsem sama

http://pro-zivot.pise.cz/22645-komentare.html

---
pro-zivot.pise.cz

24. 11. 2010 - 18:15

pro-zivot: Mio, ještě poslední věc: nepoužíváte na různých pro/anti-life webech také přezdívku Kytička nebo Kytka? Jestli ano, tak je mi všechno jasné a není o čem, se dál bavit. Leda, a to v případě, že vaše sprosté a výhrůžné útoky nepřestanou, v soudní síni. Eva

---
pro-zivot.pise.cz

24. 09. 2012 - 17:39

prozaik: Díky za tyhle stránky i za práci všech správců, správkyň. Co se týče fenoménu Mia/Leňaca/Kytka/Kytička tak jistě neřeknu nic nového, když upozorním, že žijeme nejen v éře čím dál většího počtu deprivantů, kteří právě v relativní anonymitě internetu ventilují své démonické běsy, ale že už je tu i nástup placených diskutérů ( !!! ) tedy lidí, kteří mají za úkol ( !!! ) napadat internetové diskuze, vnášet do nich někým objednané názory a obhajovat je, případně urážet ty, kdo smýšlí jinak. Ať už je tedy pravdou "A" nebo "B", tak pokaždé mi vychází, že moderované diskuze jsou nutné.