Článek Trest smrti pro nevinné

Vložit nový komentář (moderovaná diskuze)

Přihlášení
jméno:heslo:ze serveru:
vaše jméno:
vaše www: http://*
opište kód:

Pozn.: označená pole nejsou povinná. Odkaz na www bude zobrazen pod Vašim komentářem, pokud se jedná o odkaz na blog.

Moderované komentáře k článku: Trest smrti pro nevinné

05. 03. 2009 - 15:21

zuzi: S úplným odsouzením potratů jsem trochu na rozpacích, nepovažuji potrat za správnou volbu, ale kdyby byl vydán úplný zákaz, rozbujely by se potraty na černo a to by byl velký průšvih. Když se podíváte na statistiky, je vidět, že počet potratů se u nás pomalu ale jistě snižuje. Lidé se postupně učí být zodpovědní a brát tohle téma vážně. Jsem si docela jistá, že při zdůrazňování osobní odpovědnosti v sexuálním životě a při podpoře a pomoci ženám, které otěhotněly v těžké životní situaci, potraty z důvodu nechtěného početí postupně vymizí.

---
zuzi.pise.cz

06. 03. 2009 - 18:48

pro-zivot: Nelegální potraty jsou častý argument, ale do jaké míry je pravdivý? Když se podíváte do zemí, kde zabíjení dětí povolené není, třeba do Polska, tak vidíte, že se předpovědi o nelegálních potratech nepotvrdily.
Je velká chyba podléhat klišé typu, že potraty sice nejsou dobré, ale nedá se s tím nic dělat, nedá se to zakázat, atd. Věděla jste třeba, že umělé potraty jsou záležitostí posledních 30-40 let? (Kromě zemí východního bloku, tam byly povoleny už dříve, poprvé byly zavedeny Leninem v Sovětském svazu v roce 1920.) A ve všech zemích, kde se potraty zavedly, byly zpočátku statistiky dost nízké a postupem let jich přibývalo - lidé si postupně zvykali na to, že je to "normální". . .
Proto nesouhlasím s tím, že potraty postupně vymizí, i když bych si to moc přála. Všechny statistiky mluví opačně. Ona sice byla pravda, že se počet potratů u nás pomalu snižoval, ale teď už to neplatí - loni počet potratů zase stoupl. Ono to souvisí s tím, že teď přicházejí do plodného věku silnější ročníky, a proto přibývá i umělých potratů. Když bylo míň žen, bylo míń porodů i potratů, a teď se to zkrátka zase obrací. . .

---
pro-zivot.pise.cz

08. 03. 2009 - 11:53

zuzi: S těmi sstatistikami - to jsem nevěděla, ale zní to logicky. Jestli to v Polsku funguje, dá se pak připustit, že když se člověku vezme potrat jako alterantiva, začne hledat jiné možnosti, protože bude jasné, že tudy cesta nevede. Pak by bylo dobré trochu zpružnit legislativu týkající se umístění miminek do pěstounské péče, či k adopci ihned po porodu, aby nemusely být v kojeňáku, kde jsou nutně deprivované i při nejvyšší snaze pečujících. Neplodných párů je hodně, víc miminek k adopci bychom nejspíš unesli.

---
zuzi.pise.cz

09. 03. 2009 - 09:44

pro-zivot: S tím naprosto souhlasím. U nás bohužel převládá pocit, že když matka miminko donosí a dá k adopci, je to krkavčí matka, ale když ho nechá zabít při potratu, je to v pořádku

Organizace, které pomáhají těhotným maminkám v tísni:
http://linkapomoci.cz/
http://www.napocatku.cz/pomahameNaPocatku.do


---
pro-zivot.pise.cz

23. 12. 2009 - 08:45

myschok: Ahoj, jen takova poznamka k nelegalnim potratum. Ovsem ze v Polsku nelegalni potraty nebudou v takove mire, aby to stalo novinarum za zminku, ale premysleli jste proc? Odpoved opravdu neni ta, ze by byly vice zodpovedni, uvedomeli nebo meli vetsi uctu k zivotu nez jinde. Pouze to maji k nam kousek a financne tento zakrok tak narocny neni, tak proc chodit k "reznikovi" kdyz mohou v "klidu" potratit u nas. Muj nazor je ze toto rozhodnuti, zda na potrat jit nebo ne je opravdu pouze a jedine na matce.

27. 12. 2009 - 18:59

pro-zivot: Váš komentář je krásnou ukázkou toho, jak pracuje pro-potratová propaganda. Jak jste přišel na to, že polské ženy jezdí zabíjet své nenarozené děti do České republiky? Předpokládám, že jste si to přečetl v článku pana Uzla nebo jiného známého propagátora potratů...

Fakta: V České republice může jít legálně na potrat jen občanka České republiky nebo cizinka, která má v ČR trvalý pobyt. (Pokud mi nevěříte, ověřte si to v trestním zákoníku). Pro polskou ženu, která u nás nemá trvalý pobyt (což je 99, 99% Polek), je potrat v České republice ÚPLNĚ STEJNĚ NELEGÁLNÍ jako v Polsku. Pokud byste se podíval na statistiku potratů u nás (dostupné na stránkách ministerstva zdravotnictví ČR), zjistil byste, že Polky tvoří naprosto mizivé promile žen, které u nás nechají usmrtit své nenarozené dítě.

Jinými slovy, Polka u nás "v klidu" zabít své dítě nemůže, může ho nechat zabít jedině "u řezníka", úplně stejně jako v Polsku.

A teď k tomu, jak se tato pseudoinformace o Polkách jezdících na potraty do ČR vůbec objevila. Abyste rozuměl, já vás nepodezřívám z toho, že byste tu úmyslně lhal a manipuloval. Věřím, že jste si to někde přečetl a skutečně tomu věřil. A to je právě to. POTRATOVÝ PRŮMYSL JE ZALOŽENÝ NA LŽÍCH. Ať už jde o lži o začátku lidského života (vědci za začátek lidského života jednoznačně označují početí), o prenatálním vývoji dítěte, o tom, jak se potrat provádí, o historii potratů...

A jedna z populárních lží je právě tato. Pan Uzel nebo jiný propagátor potratů to napíše do novin - a sází na to, že mu to čtenáři spolknou i s navijákem. Vědí, že spousta lidí bere noviny jako bernou minci, prostě to, co je v novinách, je podle nich automaticky pravda. Kolik lidí si bude ověřovat v trestním zákoníku, jestli pan Uzel náhodou nelže? Kolik lidí si to bude ověřovat ve statistice potratů? Samozřejmě že minimum. Takhle vypadá úspěšná manipulace. Lidé berou lži vycucané z prstu jako fakta, i když by stačilo pár kliků myší nebo zalistování trestním zákoníkem, aby se ukázala pravda.

Nenechte ze sebe dělat ovci. Nepapouškujte, co si někde přečtete, myslete vlastní hlavou. Když vám lhali v téhle věci, která se dá snadno ověřit, myslíte si, že ostatní části pro-potratové propagandy budou průzračné jako křišťál?

Pro začátek se zkuste zamyslet nad tímhle: všichni propagátoři potratů jako jeden muž tvrdí, že při potratu je odstraněn jen jakýsi beztvarý shluk buněk, že nenarozené dítě vůbec nevypadá jako miminko, že zkrátka a prostě vůbec o nic nejde. Přitom se ale zoufale snaží zabránit tomu, aby se zveřejňovaly fotografie a videa z umělých potratů. Proč? Když je to jen takový shluk buněk, tak na tom přece nebude nic hrozného?

Jestli na to máte, podívejte se na toto video:

http://pro-zivot.pise.cz/1867-zabijeni-nenarozenych-deti-odsouzeno-jako-genocida.html

---
pro-zivot.pise.cz

10. 03. 2009 - 13:52

pro-zivot: Ještě poznámka: Claude Tresmontant napsal tuto úvahu v roce 1981, šest let po zavedení potratů ve Francii.

---
pro-zivot.pise.cz